۶ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۰۶

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی:

زمینه بازگشت کارگران کارخانه قند ورامین فراهم شود

زمینه بازگشت کارگران کارخانه قند ورامین فراهم شود

ورامین- نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: کارخانه قند ورامین در زمینه اشتغالزایی نقش مهمی را ایفا می کند و با فعالیت این کارخانه، حدود ۴۰۰ نفر کارگر بر سر کار حاضر خواهند شد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت حل مشکل کارخانه قند ورامین اظهار داشت: بارها این موضوع مورد تأکید قرار گرفته که کارخانه قند ورامین به عنوان هویت اقتصادی این منطقه محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: کارخانه قند ورامین در زمینه اشتغالزایی نیز نقش مهمی را ایفا می کند و با فعالیت این کارخانه، حدود ۴۰۰ نفر از افراد واجد شرائط سر کار حاضر خواهند شد.

وی با تأکید بر قدمت و سابقه کارخانه قند ورامین ادامه داد: کارخانه قند ورامین یکی از قدیمی ترین کارخانه های این عرصه محسوب می شود که نباید اجازه داد تا برخی مشکلات، زمینه تعطیلی این بنگاه تولیدی و هویت اقتصادی ورامین را فراهم آورد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که باید زمینه حضور مجدد کارگران کارخانه قند ورامین بر سر کار خود فراهم شود، تأکید کرد: حل مشکل کارخانه قند ورامین سبب خواهد شد تا حدود ۴۰۰ کارگر بیکار شده به سر کار خود باز گردند که این امر بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف می کند.

نقوی حسینی تأمین مواد اولیه برای فعالیت کارخانه قند ورامین را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان داشت: اگر شکر خام مورد نیاز این کارخانه تأمین شود، فعالیت این کارخانه از سر گرفته خواهد شد که این امر می تواند خبر خوشی برای مردم و کارگران زحمت کش این کارخانه باشد.

کد خبر 3724816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha