۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۶

رئیس اداره نظارت صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

قیمت روغن در خراسان جنوبی۹درصد افزایش یافت/اجرای طرح نظارتی «شکر»

قیمت روغن در خراسان جنوبی۹درصد افزایش یافت/اجرای طرح نظارتی «شکر»

بیرجند- رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در برخی گروه های کالایی۲۰ درصد افزایش قیمت داشته ایم، گفت: قیمت روغن نباتی در استان ۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تهوری بعداز ظهر چهارشنبه در کمیته تنظیم بازار شهرستان بیرجند، افزود:طرح نظارتی ویژه « شکر» از امروز چهارشنبه در استان اجرا می شود.

وی عنوان کرد: این طرح در راستای تشدید نظارت و بازرسی بر قیمت شکر اجرا می شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها در استان، اظهار کرد: در برخی گروه های کالایی ۲۰ درصد و برخی دیگر ۱۵ درصد افزایش قیمت را داشته ایم.

تهوری با بیان اینکه قیمت مرغ باید بعد از ماه مبارک رمضان کاهش یابد، ادامه داد: این در حالی است که قیمت این کالا در خراسان جنوبی هم به عنوان قطب تولید گوشت سفید شرق کشور افزایش داشته است.

 رئیس اداره نظارت و بازرسی  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر مرغ گرم در بازارهای استان با قیمت هشت هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی از افزایش نُه درصدی قیمت روغن نباتی خبر داد و گفت: همچنین قیمت برنج خارجی نسبت به یک ماه گذشته، ۱۴ درصد افزایش داشته است.

تشکیل ۳۲۱ پرونده تخلف در استان

تهوری  با اشاره به بازرسی های چهار ماهه نخست سال جاری، افزود: از ابتدای سال جاری، هشت هزار و ۷۲۵ بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

وی از تشکیل ۳۲۱ پرونده تخلف در این بازرسی ها خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پرونده ها شش میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال بوده است.

تهوری با بیان اینکه یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال به شکات برگشت داده شده است، افزود: پرونده های تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

کد خبر 3725722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha