۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۸

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

بانک‌ها در اقتصاد مقاومتی نقش مثبتی ندارند/ امنیت پایدار در کشور

بانک‌ها در اقتصاد مقاومتی نقش مثبتی ندارند/ امنیت پایدار در کشور

خرم آباد - نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بانک ها در اقتصاد مقاومتی نقش مثبتی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین بروجردی عصر پنج شنبه در جسله اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با بیان اینکه ما باید قدر دان نعمت خداوند باشیم که از امنیت پایدار در کشور بهره مند هستیم اظهار داشت: با توجه به اینکه همه ما معتقد به توسعه متوازن هستیم باید از پروژه های اقتصاد مقاومتی در همه شهرستان های استان به طور مستمر گزارش پیشرفت ارائه شود.

وی با بیان اینکه همه افراد نسبت به استان خود حساس هستند گفت: مسئولیت ما جدای از مسئولیت کلان ملی در حیطه استان نیز باید مدنظر قرار گیرد و در این راستا باید اقدامات لازم برای رونق و تقویت تولید در لرستان صورت گیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از پایه های اساسی اقتصاد لرستان کشاورزی است گفت: در حال حاضر حدود ۴۵ درصد اراضی ما غیر آبی هستند.

بروجردی بر لزوم تکمیل و تقویت حلقه اقتصاد کشاورزی در لرستان تاکید کرد و گفت: همچنین بحث تخصیص آب به حوزه کشاروزی استان بسیار مهم بوده و باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در استان لرستان تعداد زیادی پروژه نیمه تمام داریم افزود: در این راستا باید اقدامات لازم برای احیا و به سرانجام رساندن این پروژه ها در استان صورت گیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقش بانک ها در اقتصاد مقاومتی نقش مثبتی نیست گفت: در این راستا ما نیازمند یک باز تعریف از نقش بانک ها در اقتصاد مقاومتی هستیم.

بروجردی در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی بیان داشت: همچنین باید بحث توسعه مشاغل خانگی و ساماندهی بازار مصرف آن مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت تقویت اقتصاد دانش بنیان در کشور و استان لرستان تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت تولید با توجه به اقتصاد دانش بنیان را عملیاتی کنیم و کار را جلو ببربم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود بر لزوم پرداخت پول گندم خریداری شده از کشاورزان استان تاکید کرد و گفت: ما از خارج گندم می گیریم و پولش را سریع پرداخت می کنیم و این در حالیست که از کشاورزان لرستان گندم خریداری می شود و پول آن را پرداخت نمی کنیم.

کد خبر 3726449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha