۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹

مدیرکل تعاون مازندران:

شاهد رونق تولید در تعاونی های مازندران هستیم

شاهد رونق تولید در تعاونی های مازندران هستیم

ساری - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ایجاد اشتغال مناسب و رونق تولید در بخش تعاونی ها گفت: بانک توسعه تعاون برای رونق اقتصاد تعاونی ها همکاری خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری صبح یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات تعاونی های استان با تاکید بر ایجاد اشتغال در بخش تعاون تصریح کرد: بخش های مختلف اقتصاد استان و کشور می‌تواند با کمک بخش تعاون در مسیر رشد قرار گیرد و این ظرفیت ایجاد اشتغال در تعاونی‌ها به وضوح دیده می‌شود.

وی افزود : در شرکت تعاونی هایی که سرمایه اجتماعی به خوبی شکل گرفته است و اعتماد متقابل بین اعضاء و مدیران تعاونی وجود داشته، موفقیت های زیادی حاصل شده و ما شاهد ایجاد اشتغال مناسب و رونق تولید در بخش تعاونی ها بوده ایم.

اصغری اظهار داشت: دولت به کسانی که اهلیت فعالیت دارند کمک خواهد کرد و علاوه بر حمایت دولت از بنگاه‌های خرد، پشتیبانی از واحدهای بزرگ و فعال هم مد نظر قرار دارد و تاکید بر حفظ وضع موجود می‌طلبد که به همه بخش‌های فعال در صنعت و اشتغال با هر ظرفیتی که مشغول به کار هستند نگاه کنیم.

وی با اشاره به نقش بانک توسعه تعاون در رونق اقتصاد تعاونی خاطر نشان کرد:  این بانک از پتانسیل خوبی برای کمک به تعاونی های استان برخوردار است و حداقل ۷۰ درصد تسهیلات آن، برای رونق بخش تعاون و ایجاد اشتغال به کار گرفته می شود.

محمد اکبری رئیس اداره امور شعب بانک توسعه تعاون نیزدر ادامه این جلسه با ابراز خرسندی از شکل گیری جلسه مشترک اظهار داشت : یقینا با برپایی چنین نشست هایی ما می توانیم دست در دست یکدیگر به توسعه تعاون استان کمک کنیم.

وی با اشاره به پیشینه شکل گیری بانک توسعه  تعاون برای رونق بخشی به تعاون کشور و برقراری ارتباط خوب میان بانک مزبور با اتحادیه ها در سطح استان اظهار داشت : ما آماده پرداخت تسهیلات به تعاونی هایی که توجه ویژه به بخش اشتغال دارند و با اولویت بندی که از سوی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صورت میگیرد هستیم و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی خوبی برای مردم عزیز استان باشیم.

اکبری با تاکید بر فعالیت هایی که در حوزه صنعت و کشاورزی صورت می گیرد بیان کرد: ما از بازدید های میدانی که با همراهی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام بگیرد  و منجر به شناسایی شرکت تعاونی هایی که برای رونق اقتصادی نیاز به تسهیلات دارند می شوند،  استقبال نموده و به آنها کمک خواهیم کرد.

کد خبر 3727731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha