۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸

فرماندار ایرانشهر:

بارندگیهای اخیر در ایرانشهر جان سه نفر را گرفت

بارندگیهای اخیر در ایرانشهر جان سه نفر را گرفت

ایرانشهر - فرماندار ایرانشهر گفت: بارندگی های اخیر موجب طغیان رودخانه ها و پر آب شدن بندهای خاکی در منطقه شده و متاسفانه سه شهروند ایرانشهر در جریان این اتفاقات جان خود را از دست دادند.

نبی بخش داوودی در گفت وگو با خبرنگارمهر اظهار داشت: بارندگیهای اخیر موجب طغیان رودخانه ها و پر آب شدن بندهای خاکی در منطقه شده است و متاسفانه سه شهروند ایرانشهر بر اثر بی احتیاطی جان خود را از دست دادند.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به اینکه این سه شهروند برای تفریح به محل بندهای خاکی رفته بودند که در محل این بندها در سیلاب گرفتار می‌شوندو جان خود را از دست می‌دهند،  تصریح کرد: گروهای امدادی مستقر در منطقه تا کنون ۲۰ نفر را که در بستر رودخانه‌های فصلی گرفتار شده بودند نجات دادند.

داوودی با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز بپرهیزند، خاطرنشان کرد: در این مدت  ۱۵ خودرور در رودخانه‌های این شهرستان گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران از آب بیرون کشده شدند.

وی با اشاره به اینکه سیلاب در شهرستان ایرانشهر ۲۰۰ ملییارد ریال خسارت به بار آورده است، تصریح کرد: برای حفظ ایمنی خود هنگام وقوع سیل از جوار رودخانه‌ها عبور نکنید و از توقف در مناطق آب گرفته بپرهیزید.

کد خبر 3728488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha