۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۶

با اجرای پروژه های مختلف صورت گرفت؛

انسجام در حوزه های درمان، بیمه و سرمایه گذاری تامین اجتماعی

انسجام در حوزه های درمان، بیمه و سرمایه گذاری تامین اجتماعی

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای پروژه های مختلف از سوی تامین اجتماعی برای اولین بار است که در حوزه درمان، بیمه و سرمایه گذاری ها به صورت منسجم عمل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم افتتاح ۹ پروژه تامین اجتماعی که امروز برگزار شد، افزود: برای اولین بار در سازمان تامین اجتماعی در حوزه های درمان، بیمه و همچنین سرمایه گذاری به صورت منسجم عمل شده است.

وی گفت: در حوزه سرمایه گذاری نیز یکی از شرکت های مهم سرمایه گذاری که رایتل است ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طی ۳ سال سرمایه گذاری کرده که هم در ایجاد اشتغال کمک کرده و هم بیش از ۴۰۰ شهر کشور را تحت پوشش قرار داده است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در حوزه بیمه نیز شفاف سازی درآمدهای مالی سازمان که نقش مهمی در عملکرد و ارائه خدمات به بیمه شدگان دارد، انجام شده است.

فیروزآبادی اظهار داشت: در بخش درمان نیز یکی از اقدامات مهم حذف دفترچه بیمه است که باعث کاهش وقت، ۲۰ تا ۲۵ درصدی هزینه و همچنین افزایش بهره وری سازمان خواهد بود.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار میلیارد تومان هزینه درمان سازمان در سال جاری است، تصریح کرد: با اجرای پروژه های مختلف ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان صرفه جویی خواهد شد.

وی به افزایش شفافیت در تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: این شفافیت به سیاست های دولت یازدهم نیز نزدیک است در حالی که سازمان تامین اجتماعی متاسفانه در دولت های گذشته میزان شفافیت آن مورد سئوال بوده که امیدواریم با اجرای این پروژه های شاهد افزایش بهره وری و همچنین پیشرفت تامین اجتماعی در توسعه ملی باشیم.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پروژه های امروز بدون حضور خارجی ها اجرا شده است و این نکته قابل توجه است که از قابلیت ها و ظرفیت های خارجی موجود در سیم کارت ها در بخش درمان استفاده می کنیم که در دنیا منحصر به فرد است.

کد خبر 3729167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha