۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کشف ۵۰ کانتینر لوازم خانگی قاچاق/۱۲ متهم دستگیر شدند

کشف ۵۰ کانتینر لوازم خانگی قاچاق/۱۲ متهم دستگیر شدند

اصفهان – فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: انبار حاوی ۵۰ کانتینر لوازم خانگی، مواد شوینده و ماد غذایی در حاشیه شهر اصفهان کشف و ۱۲ متهم دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشف محموله بزرگ قاچاق در حاشیه شهر اصفهان اظهار داشت: این عملیات به منظور تحقق شعار سال جاری و تشدید مبارزه با دانه درشت‌های قاچاق ارز و کالا انجام شده است.

وی با بیان اینکه کشف این محوله قاچاق توسط پلیس آگاهی استان صورت گرفته و با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی و با ورود ماموران مبارزه با قاچاق ارز و کالا صورت گرفته است، افزود: در این عملیات انبار بزرگ دپوی قاچاق کالا شناسایی و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این انبار ۵۰ کانتیر کالای تخلیه شده وجود داشته است، اضافه کرد: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: این محموله شامل ۱۸ هزار و ۲۶۴ کیسه ۲۰ کیلویی تخمه آفتابگردان قاچاق، ۲۵۰ اجاق گاز، ۲۳۱ دستگاه ماشین لباسشویی و لوازم خانگی صوتی و تصویری،  مواد غذایی و صنعتی بوده است که در حال حاضر به سازمان اموال تملیکی استان منتقل شده‌ است.

سردار آقاخانی با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این عملیات ابراز داشت: کارشناسان گمرک و سازمان اموال تملیکی در حال بررسی این پرونده هستند و مدارک معتبر دال بر قانونی بودن این محموله ها تاکنون ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: احتمال دارد دستکاری در اسناد و مدارک کالاهای قاچاق صورت گرفته باشد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 3729805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha