۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

وضعیت معیشتی فرهنگیان در مجلس پیگیری می شود

وضعیت معیشتی فرهنگیان در مجلس پیگیری می شود

فریدون‌کنار - نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت معیشتی فرهنگیان در مجلس پیگیری و حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله نانوا کناری بعدازظهر چهارشنبه در نشست صمیمی با مدیر و کارکنان ستادی آموزش‌وپرورش شهرستان فریدون‌کنار، فرهنگیان را علمدار خدمت‌رسانی به مردم و پیشرو در این عرصه دانست.

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی به دنبال تصویب طرح‌هایی هستیم که باری از دوش کارکنان دولت خصوصاً فرهنگیان بردارد.

وی افزود: از هرگونه طرح و لایحه‌ای که مربوط به بهبود وضعیت معیشتی معلمان و فرهنگیان باشد، دفاع خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود نخبگان فرهنگی زیادی که به نسبت جمعیت فریدون‌کنار در شهرستان وجود دارند، امکانات رفاهی و حمایتی برای این قشر فرهیخته بسیار کم و محدود است.

نانوا کناری در همین رابطه افزود: پیگیر ساخت یک سالن همایش مناسب و درخور شأن فرهنگیان فریدون‌کنار هستیم و البته پیگیری‌های آموزش‌وپرورش نیز در این زمینه باید بیشتر شود.

وی ضمن بیان برخی از درخواست‌های جامعه فرهنگیان از نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: برخی از موارد درخواستی باید از طریق وزارت آموزش‌وپرورش حل‌وفصل شود و برخی دیگر نیز باید به‌طور دقیق کارشناسی شود ولی آنچه معقول و منطقی باشد حتماً از سوی نمایندگان پیگیری و حمایت خواهد شد

کد خبر 3731350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha