۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد:

فعالیت‌های قرآنی با ابزار هنر ترویج شود/برگزاری هفته قرآن و عترت

فعالیت‌های قرآنی با ابزار هنر ترویج شود/برگزاری هفته قرآن و عترت

یزد ـ معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد خواستار ترویج فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ابزار هنر و ظرفیت‌های هنری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی صبح امروز در جلسه هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان یزد با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در استان یزد و چند استان دیگر کشور اظهار داشت: هفته قرآن و عترت در استان یزد باشکوه  برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اهداف برگزاری هفته قرآن و عترت در استان‌های مختلف کشور افزود: ترویج فعالیت‌های قرآنی از ابزار هنر، یکی از مهمترین اهداف برگزاری هفته قرآن و عترت است.

حشمتی عنوان کرد: هفته قرآن و عترت استان یزد در ۱۵ محور اصلی برگزار می‌شود که این محورها در قالب ۳۴ برنامه فرهنگی و هنری تدارک دیده شده است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: برنامه های هفته قرآن و عترت با موضوع‌های مختلف هنری، فرهنگی و پژوهشی برگزار می شود و امیدواریم در استانها این برنامه با شکوه هرچه تمام و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و فعالان قرآنی برگزار شود.

وی، زمان برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی را در آینده ای نزدیک اعلام کرد و افزود: به زودی زمان اجرای این برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و در سایر استان‌ها نیز توسط مدیران کل ارشاد اعلام می شود.

وی با تاکید بر اینکه هفته قرآن و عترت باید با شکوه خاص در استان یزدبرگزار شود از همه دستگاههای اجرایی و فعالان قرآنی استان خواست تا در برگزاری آن مشارکت جدی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه استان یزد از گذشته تاکنون مرکز هنرهای اسلامی بوده است، اظهار داشت: استان یزد از ظرفیت های بالای قرآنی و دینی برخوردار است که باید استعدادهای آن معرفی و شناسایی شوند.

کد خبر 3736200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha