۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

در نطق میان دستور مطرح شد:

فامیل گرایی با کدام معیار دولت تدبیر و امید سازگار است

فامیل گرایی با کدام معیار دولت تدبیر و امید سازگار است

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: فامیل گرایی با کدام یک از میعارهای دولت تدبیر و امید سازگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در نطق میان دستور گفت: توهین به هیچ شخصیتی قابل قبول نیست، از آقای روحانی و هیات دولت می خواهم ضمن رسیدگی به مشکلات استان خوزستان به این استان سفر کرده و با تشکیل جلسه هیات دولت در خوزستان ببینند مشکلات آلایندگی با گرمای بالای 50 درجه چه هزینه هایی را برای مردم خوزستان به دنبال دارد.

وی در بخش دیگی از سخنان خود گفت: انتقال آب از سرشاخه های کارون بحران های زیست محیطی بسیاری را برای مردم در آینده رقم خواهد زد که مردم این استان با آن مخالفند.

همچنی علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در نطق میان دستور گفت: بررسی وضعیت اعطای تسهیلات بانکی نشان می دهد  بین این تسهیلات و بخش های مولد ارتباط منطقی وجود ندارد.

وی بدهی های دولت که رقم آن به چند صد میلیارد می رسد را بخش دیگری از مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: بالا بودن نرخ سود انگیزه هر فعالیت اقتصادی و تولیدی را کاهش داده است و این در شرایطی اتفاق افتاده که رخ تورم تک رقمی است.

کریمی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور، مشکل در امر تقاضا است و تلاش دولت برای ایجاد رونق باید به تحریک تقاضا منجر شود.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: آقای فانی انتصاب یک فرد جوان از بستگان شما به عنوان رئیس هیات مدیره ماشین سازی اراک چه توجیهی دارد در حالی که این جوان هیچ تجربه ای ندارد.

نماینده مردم اراک تصریح کرد: فامیل گرایی با کدام یک از معیارهای دولت تدبیر و امید سازگار است؟ \

کد خبر 3737401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha