۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶

با حضور خادمین حرم رضوی در کرمانشاه؛

اختتامیه همایش ملی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات پایداری برگزار شد

اختتامیه همایش ملی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات پایداری برگزار شد

کرمانشاه- اختتامیه همایش ملی علمی - پژوهشی سیمای امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در ادبیات پایداری به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه همایش ملی علمی - پژوهشی سیمای امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در ادبیات پایداری پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی و اهالی فرهنگ و هنر در دانشکده فرهنگ و هنر علمی - کاربردی کرمانشاه برگزار شد.

حضور خادمین حرم رضوی که در راستای برگزاری جشن های زیر سایه خورشید به کرمانشاه آمده اند از جمله برنامه های این همایش بود که حال و هوای معنوی خاصی به مراسم داده بود.

همچنین محمد تقی فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار و رحیمی زنگنه مدیر کل ارشاد استان از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

حیدری مدیر تبلیغات وزارت ارشاد و بصیری استاد دانشگاه کرمان نیز از افرادی بودند که در مراسم امروز حضور داشتند.

همایش ملی امام رضا (ع) ۸ سال است برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دبیر همایش در این مراسم ضمن قرائت پیام وزیر ارشاد به این همایش ملی و تبریک دهه کرامت گفت: امروز با افتخار آیین پایانی همایش ملی سیمای امام رضا (ع) در آیینه ادبیات پایداری را برگزار می کنیم.

ابراهیم رحیمی زنگنه افزود: اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی و گروه ادبیات فارسی و عربی هم در برگزاری این همایش به ما کمک کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: این همایش ۸ سال است در کرمانشاه برگزار می شود و در این راستا بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در همه استان ها و حتی برخی کشورها  برنامه هایی را تدوین و برگزار می کند.

ارسال ۷۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره

رحیمی زنگنه با بیان اینکه استان کرمانشاه بخش ادبیات این جشنواره را به عهده گرفته است، افزود: ۷۰ مقاله به دبیرخانه این جشنواره با توجه به موضوعات فراخوان ارسال شده که از این تعداد ۱۸ مقاله در مجموعه مقالات به چاپ رسیده و هم اکنون رونمایی می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین از ارائه ۸ مقاله، در پنل ارائه مقالات طی امروز و قبل از همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رجایی خراسانی نیز پیام ستاد برگزاری جشن های بین المللی زیر سایه خورشید را در این همایش قرائت کرد.

همچنین خدام رضوی نیز در این مراسم به مداحی کرامات امام رضا (ع) پرداختند.

حضور در جمع مردم کرمانشاه مایه خرسندی است

یکی از خادمین حرم رضوی نیز در این همایش با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم غیور و مهربان کرمانشاه، گفت: دراین چند روز ابراز لطف زیادی از شما دیدیم، چون هرکسی به حد معرفت خودش به امام رضا (ع) ابراز لطف می کند و معرفت این مردم بسیار بالاست.

وی افزود: امیدواریم خداوند معرفت امام رضا (ع) را نصیب همه ما کند.

کد خبر 3737410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha