۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۲۷

رئیس شورای اسلامی خارگ:

مشکلات مردم خارگ به صورت ویژه رسیدگی شود

مشکلات مردم خارگ به صورت ویژه رسیدگی شود

بوشهر- رئیس شورای اسلامی خارگ بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع مشکلات جزیره خارگ به صورت ویژه رسیدگی شود.

 مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در  تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده از ظرفیت مردمی در تصمیم‌سازی‌ها و به تعبیر بهتر مشارکت دادن مردم در این قبیل تصمیم سازی ها است.

باقری افزود: ما بر این باور هستیم که مشکلات خارگ ویژه است و باید به این مشکلات به‌صورت ویژه رسیدگی شود؛ متاسفانه از ابتدای سال ۹۵ دو نامه برای دیدار با استاندار بوشهر برای پیگیری مطالبات مردمی و مصوبات سفر استاندار به جزیره خارگ ارسال کردیم ولی تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

وی  با اشاره به اینکه مردم جزیره خارگ چشم انتظار مصوبات سفر استاندار به جزیره خارگ هستند، ادامه داد: مردم جزیره خارگ با صبوری پیگیری مطالبات به حق خود هستند و امیدواریم هر چه سریعتر نتیجه مصوبات این سفر بصورت شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

باقری با انتقاد از عملکرد نماینده مردم شهرستانهای بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی در برابر مردم خارگ گفت: حجت الاسلام خدری حدود سه ماه است که جواب تلفن و  پیامک اعضای شورای شهر خارگ را نمی دهد در صورتی که وی در حضور اهالی خارگ به مردم این جزیره قول دادند حلال مشکلات مردم باشند ولی تاکنون پاسخگو تماس‌های اعضای شورا نبوده است.

باقری تصریح کرد: با این رویه در ادامه کار در  پاسخگویی به مردم با مشکل روبرو خواهیم شد و امیدواریم مدیریت عالی استان و نماینده مردم تدبیری برای برون رفت از مشکلات اهالی خارگ داشته باشند. 

کد خبر 3737948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha