۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۴۷

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

ساخت راه دوم اتصال ورامین به تهران در هاله‌ای از ابهام است

ساخت راه دوم اتصال ورامین به تهران در هاله‌ای از ابهام است

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: امروز ساخت راه دوم اتصال شهرستان های جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، پیشوا و قرچک به تهران در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه های راه در شهرستان ورامین با موانع مهمی روبرو بوده و برخی از این پروژه ها متوقف شده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم وعده ها و قول های داده شده از سوی مسئولان، هیچکدام عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به این کندی انجام پروژه مترو در منطقه ادامه داد: متروی ورامین با توقف هایی روبرو بوده و ایستگاه های مبادله ای ما که قرار بود در ایستگاه جوانمرد قصاب و شهرری ساخته شود نیز به نتیجه نرسیده است.

نقوی حسینی اضافه کرد: در مسیر اجرای پروژه متروی تهران به پیشوا، تقاطع های فراوانی وجود دارد که باید تکلیف آن مشخص و این پروژه با سرعت هر چه بیشتری ادامه پیدا کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف جاده مرگ را یکی از مطالبات مهم مردم منطقه از وزیر راه و شهرسازی دانست و بیان داشت: جاده آبباریک که به جاده مرگ شهرت یافته است، خسارات فراوان مالی و جانی به شهروندان وارد کرده و باید این محور اصلاح شود.

وی با تشریح برخی دیگر از مطالبات مردم منطقه از وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: پروژه جاده ورامین به جوادآباد نیازمند توجه جدی مسئولان بوده و از طرف دیگر اتصال پیشوا به محور قم-گرمسار نیز هنوز عملیاتی نشده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که امروز ورامین نیازمند راه دوم اتصال به پایتخت است، تأکید کرد: امروز راه دوم شهرستان های جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، پیشوا و قرچک به تهران در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی بیان داشت: راه های روستایی شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک نیز نیازمند ترمیم و بازسازی است و باید در این زمینه اقدامات لازم از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شود.

کد خبر 3738154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha