۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵

ابتکار از پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد

ابتکار از پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد

قزوین- معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دقایقی پیش از پارک علم و فناوری استان قزوین بازدید کرد و از نزدیک با عملکرد واحدهای فناور و دانش‌بنیان در حوزه محیط زیست آشنا شد.

در این بازدید که برخی از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین، خدمات و محصولات خود را به نمایش گذاشتند، اقدامات صورت گرفته با محوریت محیط زیست مورد توجه معاون رئیس جمهور قرار گرفت.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زست کشور فعالیت پارک علم و فناوری قزوین را مطلوب توصیف کرد.

ابتکار در حین بازدید از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونان و اصحاب رسانه همراه بود، فعالیت‌های اجرایی صورت گرفته در پارک علم و فناوری استان قزوین را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به توان علمی و تحقیقاتی موجود در کشور و جمعیت جوان و فعال در مناطق مختلف ادامه داد: می‌توان با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای نیروهای نخبه و جوان کشور زمینه توسعه اقتصادی و علمی را در جامعه محقق ساخت.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زست کشور اظهار کرد: تلاش برای حمایت از ایده‌های نو در حوزه محیط زیست بسیار ارزشمند و سازنده بوده و این مهم لازم است در مراکز پژوهش و تحقیقاتی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر پویایی و توسعه واحدهای دانش‌بنیان، نیازهای زیست‌محیطی را با استفاده از دانش روز تأمین کرد.

ابتکار، فعالیت پارک علم و فناوری استان قزوین را در راستای استفاده و بهره‌گیری از دانش روز در حوزه محیط زیست، قابل توجه توصیف کرد و یادآور شد با توجه به نیاز روزافزون جامعه همیشه لازم است برای ارتقای کمی و کیفی این خدمات افزوده شود.

کد خبر 3738473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha