۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۳

سرپرست پارک علم و فناوری قزوین:

خدمات زیست‌محیطی واحدهای فناور در قزوین رو به رشد است

خدمات زیست‌محیطی واحدهای فناور در قزوین رو به رشد است

قزوین- سرپرست پارک علم و فناوری قزوین ایده‌ها و خدمات زیست‌محیطی واحدهای فناور در استان را رو به رشد دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف گرجی ظهر پنجشنبه همزمان با بازدید معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونان و اصحاب رسانه همراه بود، با اشاره به خدمات قابل ارائه به ایده‌های نو و خلاقانه اظهار کرد: تلاش بسیاری صورت می‌گیرد تا حمایت مورد نیاز واحدهای فناور از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین در ابتدا فعالیت‌های پارک علم و فناوری و خدماتی که به واحدهای فناور ارائه می‌شود را توضیح داد و سپس طرح جامع این مجموعه تحقیقاتی و پژوهشی را برای مسئولان بازگو کرد.

وی با اشاره به حمایت رو به رشد از واحدهای فناور و ایده‌های نو در حوزه‌های مرتبط با محیط زیست تصریح کرد: فعالیت‌های زیست‌محیطی نخبگان جوان قزوینی در قالب واحدهای فناور رو به رشد است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک اقدامات گسترده‌تری انجام شود.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در استان قزوین و گرایش جامعه به اقداماتی با محوریت مدیریت پسماند مطرح کرد: در پارک علم و فناوری استان قزوین اقدامات و برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تحقق اهداف کارگروه پسماند صورت گرفته است که می‌تواند با توجه به حمایت‌های ملی و استانی روند رو به رشد خود را همچنان دنبال کند و در آینده‌ای نزدیک آثار آن را در استان قزوین شاهد باشیم.

گرجی اضافه کرد: کارگروه پسماند استان قزوین با حضور تعدادی از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فعالیت خود را دنبال می‌کند و به لطف خداوند می‌توان خدمات متنوع و ارزشمندی را در آینده از آنها شاهد باشیم.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین با بیان اینکه مسئولان پارک علم و فناوری استان قزوین در زمینه حمایت و توسعه طرح‌های کسب و کار و ایده‌های کارآفرینانه اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهد، تصریح کرد: در روزهای اخیر جلسه‌ای با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری استارت‌آپ ویکند محیط زیست صورت گرفته است که تلاش می‌شود با توجه به توانامندی‌های بالای استان قزوین در خصوص ترویج این مهم، رویداد کارآفرینی با محوریت محیط زیست به نحو مطلوبی دنبال شود.

وی ایده‌ها و خدمات زیست‌محیطی واحدهای فناور و دانش‌بنیان را رو به رشد دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان پارک علم و فناوری استان قزوین، برای حمایت از ایده‌های خلاقانه و هدایت آنها به سوی کارآفرینی برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارند.

کد خبر 3738514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha