۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

جمعیت دشت ورامین از ۹ استان کشور بیشتر است

جمعیت دشت ورامین از ۹ استان کشور بیشتر است

پیشوا-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با اشاره به پیگیری استان شدن دشت ورامین گفت: جمعیت دشت ورامین از ۹ استان کشور بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت به رسمیت شناختن رسانه ها اظهار داشت: باید مسئولان، رسانه ها و خبرنگاران را به رسمیت شناخته و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ها ظرفیت مناسبی هستند که می توانند مدیران و مسئولان از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند و در این راستا نقش رسانه بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه در عصر حاضر یادآور شد: رسانه ها باید واقعیت ها را منعکس کنند و در این میان تعهد، صداقت و واقع گرایی، بستر موفقیت خبرنگاران را فراهم می سازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رعایت تعهد، صداقت و بیان واقعیت ها به صورتی که هست، زمینه ایجاد اعتماد هر چه بیشتر مردم و مسئولان به رسانه ها را فراهم می سازد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در زمینه تشکیل استانی در شرق استان تهران اظهار داشت: استان شدن را حق مردم این منطقه می دانیم، چرا که جمعیت دشت ورامین از ۹ استان کشور بیشتر است و بدون تردید از همه ظرفیت های موجود برای تشکیل استان جدید استفاده خواهم کرد.

وی با اشاره به این نکته که ساختار تشکیل استان جدید با شهرستان شدن یک منطقه متفاوت است، گفت: برای شهرستان شدن یک منطقه، موضوع پس از موافقت استانداری به وزارت کشور ارسال می شود و در نهایت در دولت به تصویب می رسد.

نقوی حسینی تأکید کرد: در زمینه استان شدن، کار کمی پیچیده و سخت است، به طوری که ابتدا وزارت کشور طرح جامع و منطقی در این زمینه تهیه کرده و به دولت ارسال می کند و در صورت موافقت و پذیرش دولت، مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا بر روی موضوع نظر داده و در نهایت باید این مهم به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

کد خبر 3738567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha