۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۵۸

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

جاده ورامین به جوادآباد با مشکلات متعددی روبرو است

جاده ورامین به جوادآباد با مشکلات متعددی روبرو است

ورامین-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های جاده ای در دیار ۱۵خرداد گفت: جاده ورامین به جوادآباد با مشکلات متعددی روبرو است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که توسعه حمل و نقل و زیرساخت های جاده ای یک ضرورت انکارناپذیر است، اظهار داشت: امروز زیرساخت های جاده ای در سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک نیازمند توجه جدی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: بدون تردید ارتقای زیرساخت های جاده ای و بهبود وضعیت موجود، توسعه شهرستان های جنوب شرق استان تهران را شتاب خواهد بخشید.

وی با اشاره به این نکته که ارتقای زیرساخت ها جاده ای می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را فراهم آورد، ادامه داد: بدون تردید یکی از مطالبات مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک توجه به حمل و نقل و زیر ساخت های جاده ای است.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که پیگیری ها و مکاتبات متعددی با مسئولان برای بهبود زیر ساخت های جاده ای در شهرستان های جنوب شرق استان تهران انجام داده است، اضافه کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می دانم تا مطالبات را پیگیری کنم و بدون تردید ارتقای زیرساخت های جاده ای و بهبود وضعیت راه های شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک را پیگیری می کنم.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که برخی محورها و جاده های شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک دچار مشکل هستند، یادآور شد: جاده ورامین به جوادآباد با مشکلات متعددی روبرو است و ضرورت توجه جدی مسئولان را می طلبد.

نقوی حسینی تأکید کرد: جوادآباد ظرفیت های بالای اقتصادی دارد و در صورت بهبود وضعیت راه این بخش و ارتقای زیرساخت های جاده ای آن، می توان از استعدادهای این منطقه به نحو مطلوب تری بهره گرفت.

کد خبر 3738836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha