خودداری جودو کار مصری از دست دادن با نماینده رژیم صهیونیستی

خودداری جودو کار مصری از دست دادن با نماینده رژیم صهیونیستی

جودو کار وزن ۱۰۰ کیلوگرم مصر در پایان مسابقه خود با حریفش از رژیم اشغالگر قدس که با باخت او همراه بود، حاضر به تعظیم و احترام گذاشتن به نماینده این رژیم و حتی دست دادن با او نشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "اسلام شهاوبی" جودو کار مصری پس از شکست برابر "أور ساسون" حریف خود از رژیم صهیونیستی در دور اول رقابت های وزن ۱۰۰ کیلوگرم در المپیک ریودو ژانیروی برزیل که عصر جمعه برگزار شد، حاضر به دست دادن با ورزشکار صهیونیستی در پایان مسابقه نشد.

در پایان این مسابقه، در حالی که ورزشکار رژیم صهیونیستی دست خود را به سمت حریف مصری دراز کرده بود، شهاوبی که گفته می شود مواضع شدید ضد صهیونیستی دارد حاضر به ادای احترام ورزشی و دست دادن با حریف صهیونیست خود نشد.

سخنگوی فدراسیون بین المللی جودو در گفتگو با خبرگزاری فرانسه در واکنش به این حرکت شهاوبی اعلام کرد که هیچ قانونی که یک ورزشکار را ملزم به دست دادن با حریف خود در پایان مسابقه کند، وجود ندارد، اما تعظیم (سر خم کردن) جزء اصول این رشته ورزشی است و از همین رو از این ورزشکار مصری خواسته شد که حتما این کار را بکند و وی در نهایت به حریف خود تعظیم کرد.

کد خبر 3739377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha