۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۵

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان:

۹۰ درصد شهرستان‌های گلستان با مشکل آب شرب مواجه است

۹۰ درصد شهرستان‌های گلستان با مشکل آب شرب مواجه است

گرگان- مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: هم‌اکنون ۹۰ درصد فرمانداران شهرستان‌های گلستان با مشکل آب شرب روستایی مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شکیبافر عصر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: میزان برخورداری شهرستان‌های استان متفاوت است. توزیع اعتبارات استانی باید با توجه به شرایط دستگاه‌ها، سطح برخورداری، وسعت و ... انجام شود.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ادامه داد: هم‌اکنون مطابق مدل جدید توزیع اعتبار در استان چگونگی و نحوی توزیع اعتبارات در بخش‌های زیربنایی، فرهنگی، تولیدی و ... مشخص نیست این در حالی است که شاخص شهرستان‌ها در هر یک از این گروه‌ها متفاوت است.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته ۷۰ درصد از اعتبارات آب و فاضلاب روستایی از اعتبارات ماده ۱۸۰ تأمین می‌شد که سال گذشته این ردیف بودجه‌ای در استان تخصیص نیافت و به نظر می‌رسد امسال نیز اختصاص نخواهد یافت.

شکیبافر با یادآوری اینکه برخی از هزینه‌های آب و فاضلاب ماهیت جاری و برخی ماهیت هزینه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: حتی یک ریال از اعتبارات هزینه‌ای جاری استان به آب و فاضلاب روستایی اختصاص نمی‌یابد و این مورد نیز باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 3740315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha