۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۹

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» در یزد راه‌اندازی می‌شود

صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» در یزد راه‌اندازی می‌شود

یزد ـ مدیرکل کمیته امداد استان یزد از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» در هفته دولت در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن علیزاده عصر امروز در نشست ستاد هماهنگی برنامه های هفته دولت در یزد اظهار داشت: کمیته امداد هفته دولت امسال روزهای پرباری را پشت سر خواهد گذاشت و بسیاری از پروژه‌ها و برنامه‌های مهم با حضور رئیس کمیته امداد اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد دو روز مهمان مردم یزد خواهد بود، افزود: طی این دو روز پروژه های متعددی از جمله صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» در یزد برای نخستین بار راه اندازی می شود.

علیزاده با اشاره به اینکه این صندوق به منظور رفع مشکلات مددجویان و ارائه تسهیلات به مددجویان کارآفرین و ... راه اندازی می شود، عنوان کرد: بر اساس برنامه چشم انداز کمیته امداد این صندوق در آینده ای نزدیک به بانک تبدیل می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد همچنین از برپایی جشن بزرگ خودکفایی در استان یزد طی هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: طی یک سال گذشته هزار و ۱۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد به واسطه ایجاد شغل و کارآفرینی با استفاده از تسهیلات کمیته امداد خودکفا شده اند که جشن خودکفایی آنها با حضور رئیس کمیته امداد برگزار می شود.

وی همچنین از افتتاح پروژه های مسکن مددجویی در مناطق مختلف استان همچنین کلنگ زنی پروژه های جدید مسکن مددجویی با استفاده از زمین هایی که از سوی خیران در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است، خبر داد.

علیزاده یادآور شد: این پروژه در شهرستانهای اشکذر، تفت و یزد به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی می شود.

کد خبر 3740385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha