۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

سکوت سوریان و محمد بنا بعد از شکست/ هیچکس حاضر به اظهار نظر نشد!

سکوت سوریان و محمد بنا بعد از شکست/ هیچکس حاضر به اظهار نظر نشد!

شکست زودهنگام حمید سوریان از المپیک ریو به قدری سنگین بود که این کشتی‌گیر و حتی محمد بنا حاضر به صحبت نشدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودو ژانیرو، سوریان بعد از باخت به حریف ژاپنی از شدت ناراحتی روی زمین خوابیده بود و دقایقی طول کشید تا بلند شده و تشک را ترک کند.

شکست سوریان در اولین کشتی المپیک ریو به قدری برای وی و مربی اش سنگین تمام شد که هر دو سکوت اختیار کردند.

بعد از اینکه سوریان تشک کشتی را ترک کرد، وی  توسط محمد بنا و کمک مربی تیم به خارج زمین هدایت شد و بدون کوچکترین اظهار نظری سالن را ترک کرد. بنا هم حاضر به هیچ اظهار نظری نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3741284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهنام پیک ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
      0 0
      با سلام. به نظرمن حمید سوریان خودش نبود. دلیل رو نمیدونم. شاید مافیای کشتی. شاید اماده نبودن حمید یا حتی ... این رو میدونم که اگر حمید امادگی نداشته باشه حتما مربیش قبل از کشتی میدونسته. و این امادگی در حد کشتی گیر استانی ی ایرانی ها نبود. و باید مسئولین جوابگوی مردم باشن. هم برای کشتی ی سوریان و کمبود امکانات در کمپ المپیک. ممنون.. منتظر نظرات بعدی هستم.
    • عرفان بهرامی ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
      0 0
      خسته نباشی مرد دلاور ایران زمین نبینم شرمندگیتو همیشه پرچمت بالاس
    • مریم ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
      0 0
      به نظرم مسئولان در جریان عدم امادگی حمید برا مسابقات المپیک بودن و به تبع این عدم امادگی توقع مدال خوشرنگ هم از حمید نداشتن درسته ما نفر دومی نداشتیم ولی فرستادن حمید به مسابقات و ضربه خوردن حمید سوریان بعد از 7مدال خوشرنگ خیلی سنگینه و بعلاوه شوکی که به ملت ایران وارد شده رو کی جواب میده؟؟همه میدونیم سوریان کم اورد و مثل همیشه نبود نه به علت فنی بلکه فقط خستگی و علتهایی که ما ازش بیخبریم