۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان:

زنجان ۳۹۰۰ تعاونی دارد

زنجان ۳۹۰۰ تعاونی دارد

زنجان-مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان از وجود سه هزار و ۹۵۰ تعاونی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های تعاونی های استان، از وجود سه هزار و ۹۵۰ تعاونی در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد تعاونی تنها دو هزار تعاونی فعال است.

وی اظهار کرد: توانمندی های بخش تعاون در ۶۰ غرفه در مجموعه ورزشی کار گران بر پا شده است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای آشنا شدن مردم با فعالیت های تعاونی ها در استان است.

غریوی تاکید کرد: در راستای ترویج کار آفرینی و شناساندن فعالیت ها و توانمندی های بخش تعاون مغفول مانده بود این نمایشگاه برگزار شده است.

وی افزود: تعاونی پایه‌های اقتصادی کشور هستند و ۸۰ درصد اقتصاد استان زنجان دولتی، ۱۵ درصد خصوصی و پنج درصد اقتصاد در بخش تعاون است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان یاد آورشد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود و لزوم توجه به تقویت تعاونی‌ها مورد تأکید اداره کل است و تاکنون اقدامات خوبی هم انجام گرفته است.

غریوی گفت: باید اعتقاد جمعی در زمینه توسعه تعاون وجود داشته باشد و مردم هم به اقدامات و توانمندی های تعاونی اعتقاد داشته باشند چرا که تعاونی ها در بحث توسعه اقتصاد جامعه بسیار موثر هستند. 

کد خبر 3741449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha