۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۱

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان:

حمایت از صادرات بخش کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد

 حمایت از صادرات بخش کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان با بیان اینکه ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی وجود دارد، گفت: حمایت از صادرات بخش کشاورزی در حال حاضر موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تیزهوش تابان شامگاه یکشنبه در نشست با تجار و بازرگان استان زنجان، افزود: استان زنجان پتانسیل و ظرفیت های خوبی برای توسعه صادرات دارد که باید از این فرصت استفاده کند.

وی اظهار کرد: برای ایجاد ارتباط در بخش اقتصادی، اتاق‌ بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی دو استان زنجان و گیلان می‌توانند نقش مهمی را داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان با بیان اینکه ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی وجود دارد، گفت: حمایت از صادرات بخش کشاورزی در حال حاضر موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و مدیریت صادراتی لحاظ شود.

تیزهوش تابان تاکید کرد: مشکلاتی در سر راه صادرکنندگان و بخصوص صادرکنندگان بخش کشاورزی وجود دارد که باید دست اندکاران توجه خاصی به این بخش مهم داشته باشند و حساسیت‌های لازم از سوی دست‌اندرکاران حوزه ذیربط در کشور در موضوعاتی چون فسادپذیری محصولات کشاورزی ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان یاد آورشد: حمایت از صادرات بخش کشاورزی و توجه به برندینگ محصولات تولیدی در استان زنجان از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

تیزهوش تابان با بیان اینکه فراهم کردن تسهیلات لجستیکی در حال حاضر  برای تقویت بنادر امری ضروری است، افزود: در راستای برقراری ارتباط بین اتاق زنجان و گیلان باید برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 3741460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha