۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳

گامهای تعاون برای خروج اقتصاد از رکود/ نشست تعاونگران با مجلس

گامهای تعاون برای خروج اقتصاد از رکود/ نشست تعاونگران با مجلس

دبیرکل اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه تعاونی‌ها به دنبال برداشتن گامهایی در جهت خروج اقتصاد از رکود هستند، گفت:هفته آینده درباره مشکلات کارآفرینان مسکن بانمایندگان مجلس جلسه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ماشااله عظیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ورود ۱.۵ میلیون جوان به زندگی مستقل، ضرورت ساخت مسکن را نشان می‌دهد، گفت: در حال حاضر کشور در وضعیت رکود قرار دارد و بخش تعاون تلاش می‌کند تا از طریق انجام مجموعه اقداماتی، به اقتصاد کشور در خروج از رکود کمک کند.

دبیرکل اتاق تعاون ایران با تاکید بر اینکه بخش مسکن بر روی ۲۰۰ رشته به صورت مستقیم و ۳۰۰ رشته غیرمستقیم تاثیرگذاری داشته و اشتغالزا است، افزود: تامین مالی فعالان این بخش و پرداختن دیون به پیمانکاران را در کنار برداشتن موانع بانکها، از مجلس و دولت خواستاریم.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها به دنبال برداشتن گامهایی در جهت خروج اقتصاد از رکود هستند، گفت:هفته آینده درباره مشکلات کارآفرینان مسکن با نمایندگان مجلس جلسه خواهیم داشت؛ این در حالی است که هم اکنون ۱۲.۲ درصد اشتغال کشور در بخش مسکن است و این حوزه کلان اقتصادی ۸ درصد از مجموع اقتصاد ایران را شامل می‌شود.

کد خبر 3742218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha