۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۱

مدیرجهادکشاورزی قائمشهر:

بازارچه های محلی به بازارهای تاناکورایی تبدیل شده است

بازارچه های محلی به بازارهای تاناکورایی تبدیل شده است

قائمشهر - مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر گفت: بازارچه‌های محلی فروش تولیدات کشاورزی و صنایع‌دستی به بازارهای تاناکورایی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین فرهادی عصر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار بابیان اینکه باوجود بازارهای محلی مخالف نیستیم، اظهار داشت: بازارچه‌های محلی محل فروش محصولات و تولیدات کشاورزی و صنایع‌دستی روستائیان است و باید دسترنج روستائیان در آن فروخته شود، اما متأسفانه این بازارها به بازارهای تاناکورایی تبدیل‌شده‌اند.

وی ادامه داد: در تنظیم بازار شهرستان، هم ضامن خریدار هستیم و هم ضامن فروشنده، و تمام سعی خود را در جهت حفظ منافع تولیدکننده، معطوف کرده‌ایم.

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر، از توزیع ۲۰ تن گوشت مرغ منجمد در شهرستان قائم‌شهر خبر داد و افزود: این اقدام از سوی اتحادیه مرغ فروشان شهرستان به‌منظور حفظ صرفه و صلاح مصرف‌کننده و تولیدکننده انجام‌شده تا قیمت مرغ در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

فرهادی همچنین به توزیع ۷۰ تن شکر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و عنوان داشت: این شکرها از طریق عاملین فروش، به مردم عرضه شد، تا در این خصوص شهرستان با کمبود شکر مواجه نشود.

وی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشه شده توسط وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان شکر می‌توانند شکر موردنیاز خود را از داخل استان تهیه کنند که در همین راستا، با نظارت دستگاه‌های نظارتی و هماهنگی با اتحادیه صنف خواربارفروشان، امروز خرید ۱۰ تن شکر از طریق اداره غله منطقه ۲ استان مازندران انجام شد.

در پایان فرهادی با اشاره به وجود نمایشگاه بین‌المللی مازندران در شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس قرار داریم که می‌توان از پتانسیل‌های موجود در نمایشگاه بین‌المللی بهره‌مند شد.

کد خبر 3742419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha