۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۱۹

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

اخلاقی هم راه سوریان را در پیش گرفت/ خداحافظی تحت تاثیر یک ناکامی

اخلاقی هم راه سوریان را در پیش گرفت/ خداحافظی تحت تاثیر یک ناکامی

کشتی گیر وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران پس از ناکامی در رسیدن به دیدار رده بندی بازیهای المپیک خبر خداحافظی اش از دنیای کشتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، حبیب الله اخلاقی که در دو قدمی رسیدن به مدال برنز سی و یکمین دوره بازیهای المپیک برابر آلمانی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی و شانس کسب مدال برنز نرسید، در پایان این مبارزه خبر از خداحافظی اش از دنیای کشتی داد.

اخلاقی هم در شرایطی پس از ناکامی در رسیدن به مدال المپیک و تحت تاثیر این ناکامی خبر از خداحافظی اش داد که حمید سوریان نیز پس از نرسیدن به مدال با بیان اینکه «بد تمام شد» خبر غیررسمی خداحافظی اش را اعلام کرد.

البته این دو خداحافظی از سوی مسئولان فدراسیون کشتی و یا کادر فنی به طور رسمی تایید نشد و هنوز به طور دقیق اعلام نشده که این دو خداحافظی کرده اند یا همچنان در عرصه کشتی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3742543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • الهه ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
      0 0
      واقعا ناراحت شدم. کاش این اتفاق نمی افتاد. خیلی متاسفم