۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۴۳

معاون سازمان شهرک های صنعتی کشور در گرگان:

افزایش رقابت بین صنایع کوچک اولویت سازمان شهرک های صنعتی است

افزایش رقابت بین صنایع کوچک اولویت سازمان شهرک های صنعتی است

گرگان – معاون برنامه ریزی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور از افزایش رقابت میان صنایع کوچک کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مقیمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان به طرح های مرتبط با موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ۱۲۰ طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده که از این تعداد هفت طرح در حوزه وزارت صنعت معدن و تجارت بوده است.

مقیمی افزود: یکی از اولویت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به ظرفیت رساندن ۷۵۰۰ واحد تولیدی است که در رسانه ها به آن تاکید بسیاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کار با هدف پیشرفت فیزیکی ۱۰ هزار بنگاه شامل ۹ هزار واحد کوچک، یک هزار واحد متوسط و دو هزار طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد تعریف شده و تا پایان سال واحدهای تعریف شده به چرخه تولید بازخواهند گشت یا به ظرفیت اصلی نزدیک می شوند.

وی به دیگر اولویت های سازمان اشاره و اظهار کرد: رقابت پذیر کردن صنایع کوچک برنامه دیگری است که در سازمان به آن می پردازیم که دارای هفت زیربرنامه است.

معاون برنامه ریزی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور به بیان مشکلات واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: طرح ها و واحدهای هدفگذاری شده در وزارتخانه تنها مشکل نقدینگی دارند و با چالش های منابع انسانی و مدیریتی مواجه نیستند.

به گفته مقیمی، موضوع اقتصاد مقاومتی تنها محدود به یک دوره خاص نیست و برنامه ای بلند مدت است و به همین دلیل در سال های آینده نیز برای سایر واحدهای مشمول اقداماتی انجام خواهیم داد.

کد خبر 3743565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha