۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۳

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

علیزاده: مبارزه اول همیشه دشوار است/ در مبارزه بعدی جبران می‌کنم

علیزاده: مبارزه اول همیشه دشوار است/ در مبارزه بعدی جبران می‌کنم

بانونی تکواندوکار کشورمان با بیان اینکه مبارزه اول همیشه سخت و دشوار است ابراز امیدواری کرد در مبارزه دوم بهتر ظاهر شده و با برتری مقابل رقیب به نیمه نهایی راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر از ریودوژانیرو، کیمیا علیزاده نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تیم تکواندو کشورمان در بخش بانوان در اولین مبارزه خود برابر حریف عنوان خود از کرواسی ۷ بر ۶ پیروز شد و به مرحله دوم راه پیدا کرد.
وی بعد از کسب این پیروزی گفت: مسابقه اول همیشه دشوار است و همانند فینال می ماند. آن طوری که می خواستم مبارزه نکردم. رقیب هم با تجربه بود و مدالهای زیادی داشت که خدا را شکر موفق به کسب پیروزی شدم.  امیدوارم در رقابت بعدی جبران کنم.
علیزاده در خصوص مبارزه بعدی خود با رقیب اسپانیایی گفت: «گومز» را به خوبی می شناسم و در تورنمنت بین المللی هلند با او مبارزه کرده و موفق به شکست او شده ام. تلاش خود را می کنم تا با برتری در آن مبارزه هم راهی مرحله نیمه نهایی شده و به مدال نزدیک شوم.
به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.
کد خبر 3745231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha