۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۴:۱۵

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

علیزاده رقیب تایلندی را شکست داد/ یک گام تا نشان برنز

علیزاده رقیب تایلندی را شکست داد/ یک گام تا نشان برنز

عضو تیم تکواندو بانوان ایران در راه مبارزه برای کسب مدال برنز ، اولین دیدار خود در گروه شانس مجدد وزن ۵۸- کیلوگرم رقیب تایلندی را در یک مبارزه برتر شکست داد و به دیدار رده بندی رده یافت.

به گزارش خبرنگار مهر از ریودوژانیرو، کیمیا علیزاده رقابتهای خود را عصر پنجشنبه به وقت تهران با برتری ۷ بر ۶ مقابل «آنا زانینویچ» از کرواسی آغاز کرد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به دیدار «اوا گومز» از اسپانیا رفت و در پایان راند سوم ۸ بر۷ نتیجه را واگذار کرد.

با صعود تکواندوکار اسپانیای ، علیزاده به جدول مسابقات بازگشت و برای کسب مدال برنز راهی گروه شانس مجدد. وی در اولین دیدار خود در این مرحله به مصاف «هارنسوجین فاناپا» از تایلند رفت و در حالی که تا پایان وقت دوم ۷ بر ۴ مبارزه را واگذار کرده بود در وقت سوم عالی کرد و با جبران امتیازات از دست داده در نهایت ۱۴ بر ۱۰ پیروز شده و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال برنز  باید با ««نیکیتا گلاسنوویک» با رنکینگ ۴» پیکار کند. 

در قسمت بالای همین جدول هم راحله آسمانی تکواندوکار ایرانی الاصل بلژیک که دور دوم به انکلستان باخته بود ، با صعود حریف به دیدار نهایی ، شانس کسب مدال را پیدا کرد. او در اولین دیدار  در جدول شانس مجدد «نعیمه باکل» از مراکش را شکست داد و برای کسب مدال برنز در  دیدار رده بندی باید با «هدایا ملک» از مصر پیکار کند. 
به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.
کد خبر 3745325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha