۹ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۴۵

در شبکه کودک و نوجوان

«یه حبه نقد» مهر می‌آید/ دختران و پسران منتقد فیلم می‌شوند

«یه حبه نقد» مهر می‌آید/ دختران و پسران منتقد فیلم می‌شوند

دبیر گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان درباره برنامه ای که در حوزه نقد فیلم در حال تولید است، عنوان کرد که این مجموعه «یه حبه نقد» نام دارد و احتمالا از مهر ماه پخش آن آغاز شود.

سینا معتضدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه ای که قرار است در گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان برای نقد آثار سینمایی روی آنتن برود، گفت: برنامه «یه حبه نقد» هم اکنون در این شبکه در حال تولید است و همزمان هم تدوین می شود تا به پخش برسد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از هشت قسمت از این برنامه ضبط شده و قرار است هر هفته پنجشنبه ها و جمعه ها روی آنتن برود که یک روز برنامه با حضور دختران در استودیو ضبط می شود و یک روز با حضور پسران. احمد دانش تهیه کننده این برنامه، سید محمدصادق باطنی مجری بخش پسران و عهدیه عظیمی مجری بخش دختران برنامه است.

دبیر گروه نوجوان شبکه کودک و نوجوان در توضیح بیشتر درباره این برنامه عنوان کرد: در هر برنامه یک فیلم نقد می شود که نظر نوجوانان داخل استودیو را نیز که حدود ۱۲ نفر هستند، شامل می شود. باطنی مجری کارشناس برنامه است و هر جلسه یک کارشناس هم در برنامه حضور دارد و با هدایت این دو نفر بحث پیش می رود.

وی اضافه کرد: ما یک معلم نقد هم داریم که نقد صحیح را آموزش می دهد. او خارج از استودیو برنامه است و سخنانش به صورت جداگانه ضبط می شود. معلم نقد هم فقط یک نفر نیست و هر چند قسمت تغییر می‌کند.

معتضدی با اشاره به زمان پخش برنامه اعلام کرد: «یه حبه نقد» حدود ۴۰ دقیقه است و ما سعی می کنیم از مهر ماه پخش آن آغاز شود. فصل اول حدود ۲۶ قسمت است که ۱۳ قسمت به دختران نوجوان و ۱۳ قسمت به پسران اختصاص دارد.

وی در پایان درباره تفاوت های این برنامه نقد با دیگر برنامه های سیما عنوان کرد: ویژگی خاص این برنامه حضور نوجوانان است و اینکه خودشان برنامه را با نظر خود پیش می برند و نکاتی که به لحاظ فنی و محتوایی دارند مطرح می کنند. در انتخاب فیلم ها هم سعی کردیم برای دختران و پسران در هر جلسه متفاوت باشد.

کد خبر 3746244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha