۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳

یک نماینده مجلس با انتقاد از سخنان گودرزی؛

وزیر ورزش سوءمدیریت خود را به گردن ورزشکاران نیندازد

وزیر ورزش سوءمدیریت خود را به گردن ورزشکاران نیندازد

عضو فراکسیون ورزش مجلس معتقد است وزیر ورزش باید بخاطر اظهارنظر نادرست مبنی بر اینکه « حد ورزش ایران همین است» از ورزشکاران عذرخواهی کند و سوء مدیریت خود را به گردن عملکرد ورزشکاران نیندازد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از خانه ملت، صدیف بدری ضمن انتقاد از سخنان وزیر ورزش و جوانان در خصوص نتایج کاروان ایران در بازی‌های المپیک ریو مبنی بر اینکه «حد ورزش ایران همین است»؛ میانگین کسب ما در المپیک ۴ مدال است و نباید انتظاری بیش از این داشت"، گفت: متاسفانه برخی مسئولان سوءمدیریت خودشان را تقصیر عملکرد ورزشکاران می‌اندازند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غیرت فردی ورزشکاران موجب دستیابی به مدال‌های رنگارنگ در المپیک شده و اگر این ویژگی در قهرمانان کاروان کشورمان نبود، وضعیت بدتر می‌شد، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان و مدیران مسئول در حوزه ورزش نه‌تنها باید از ورزشکاران حمایت بیشتری انجام دهند، بلکه باید بخاطر چنین اظهارنظرهایی از ورزشکاران عذرخواهی کنند.

وی با بیان اینکه امکان دستیابی به مدال‌های رنگارنگ المپیک ریو با برنامه‌ریزی مناسب در رشته‌های مختلف فردی و گروهی وجود داشت، تصریح کرد: ورزشکارانی که برایشان برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده، توانسته‌اند به جایگاه خوبی برسند که نشان دهنده وجود ظرفیت ورزش ایران است و تاریخ شرکت در دوره‌های مختلف المپیک مانند المپیک لندن نیز این موضوع را نشان می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه انتصاب مدیران شایسته در حوزه ورزش تأثیر بسزایی در رشد این عرصه می‌گذارد، افزود: در حال حاضر باید در نحوه مدیریت عرصه ورزش، تغییر و اصلاح نظر انجام شود.

بدری با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط و امکانات برای آماده‌سازی ورزشکاران نقش مهمی در کسب رتبه برتر و دستیابی به مدال در میادین بین‌المللی ورزش مانند المپیک دارد، اظهار کرد: متاسفانه با مرور صبحت برخی ورزشکاران می‌توان دریافت که رسیدگی مناسبی به ورزشکاران نشده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان توجه مناسبی برای فراهم کردن شرایط به منظور حضور پر قدرت کاروان ورزشی کشورمان در المپیک ندارند و فقط طی چند ماه منتهی به آغاز مسابقات و با از دست دادن فرصت، نسبت به اهمیت المپیک و ضرورت ایجاد آمادگی در ورزشکاران اظهارنظر می‌کنند.

کد خبر 3746453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha