۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۴

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خبر داد :

بهره برداری از دو جایگاه پخش فرآورده های نفتی زنجان در هفته دولت

بهره برداری از دو جایگاه پخش فرآورده های نفتی زنجان در هفته دولت

زنجان- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از بهره برداری دوجایگاه فراورده های نفتی در استان زنجان در هفته دولت خبر داد.

محمود آقا محمدیان در گفتگو با خبر نگار مهر  از بهره برداری دوجایگاه فرآورده های نفتی همزمان با هفته دولت در زنجان خبر داد و افزود: جایگاه های  عرضه فرآورده های مایع شامل نفت، بنزین و گاز شهید شهریاری استان و جایگاه CNGمجتمع شهید امینی شهرستان ابهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد. 

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از جایگاه شهید شهریاری اشتغالزایی ۱۲نفر به صورت مستقیم را به دنبال دارد، ادامه داد: این جایگاه در زمینی به مساحت سه هزارو  ۸۴۰متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۲۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در هفته دولت به بهره برداری می رسد. 

آقامحمدیان قابلیت ذخیره سازی جایگاه را ۲۵۰هزار لیتر فرآورده عنوان کرد و گفت: این جایگاه شامل ۱۰ تلمبه از جمله تلمبه های نفت،گاز و بنزین موتور است. 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه ظرفیت تجهیزات جایگاه CNGمجتمع شهید امینی شهرستان ابهر،  هزار و ۵۰۰متر مکعب بر ساعت است، خاطر نشان کرد: ارسال و نصب تجهیزات CNGتوسط شرکت ملی پخش انجام شده و عرضه فرآورده های مایع CNGبا هزینه تقریبی ۱۲میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود. 

آقامحمدیان از اشتغالزایی برای ۹ نفر در جایگاه CNGشهرستان ابهر خبر داد و اظهار داشت: این جایگاه با برخورداری از سه دستگاه دیس پنسر و ۶ نازل توان سوخت گیری بیش از هزارو ۵۰۰تا هزارو۶۰۰خودرو را دارد .

وی با بیان اینکه جایگاه CNG شهید امینی ۴۰امین جایگاهCNG استان زنجان و دوازهمین جایگاه CNGشهرستان ابهر است، افزود:  همچنین جایگاه شهید شهریاری نیز ۵۳امین جایگاه استان است.

کد خبر 3748203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha