۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

ورامین یکی از قطب های مهم دامپروری استان تهران است

ورامین یکی از قطب های مهم دامپروری استان تهران است

ورامین-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: بخش قابل توجهی از نیازهای پایتخت توسط دامپروران ورامینی تأمین می شود و در این میان ضرورت توجه به بخش دامی شهرستان ضروری است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که شهرستان ورامین به عنوان یکی از قطب های تولید محصولات دامی در استان تهران محسوب می شود، اظهار داشت: شهرستان ورامین در حوزه تولید محصولات دامی توانمند بوده و از استعدادهای بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر استعداد منطقه ورامین برای تأمین گوشت مورد نیاز تهرانی ها افزود: امروز نیز بخش قابل توجهی از نیازهای پایتخت توسط دامپروران ورامینی تأمین می شود و در این میان ضرورت توجه به بخش دامی شهرستان ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: بدون تردید توجه به ظرفیت های دامی شهرستان ورامین و حضور سرمایه گذاران و استفاده از شیوه های علمی در این راستا، می تواند موفقیت در این عرصه را دوچندان کند.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که امروز دامداران با مشکلات و دغدغه هایی روبرو هستند، گفت: اگر فعالان حوزه دامی مورد حمایت قرار بگیرند، بدون تردید می توان موفقیت های بیشتری را در این عرصه متصور شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بدون تردید با قطع شدن دست واسطه ها می توان وضعیت مطلوب تری را برای دامپروران ایجاد کرد.

وی متذکر شد: به هر ترتیب حوزه دامپروری یکی از بخش هایی است که می تواند در تحقق اقتصادمقاومتی موثر بوده و رشد و توسعه هر چه بیشتر اقتصادی منطقه را رقم بزند.

کد خبر 3751478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha