۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹

سرپرست تیم ملی فوتوالی کشور در گفتگو با مهر:

تورنمنت جهانی ریو ۲۰۱۶ معتبرترین مسابقات فوتوالی جهان است

تورنمنت جهانی ریو ۲۰۱۶ معتبرترین مسابقات فوتوالی جهان است

بجنورد- سرپرست تیم ملی فوتوالی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آمادگی تیم ایران برای درخشش در المپیک ریو خبر داد و گفت: تورنمنت جهانی ریو ۲۰۱۶ معتبرترین مسابقات فوتوالی جهان است.

رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هم‌گروهی تیم ایران با سه کشور جهان اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی نخستین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی جهان برگزار و تیم ملی فوتوالی کشورمان با تیم‌های اتریش، کلمبیا و برزیل ب هم‌گروه شد.

رئیس کمیته فوتوالی خراسان شمالی در افزود: بر این اساس طبق قرعه‌کشی انجام‌شده ۲۴ تیم در شش گروه  چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌پردازند.

وی بابیان اینکه نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتوالی جهانی به میزبانی ریودوژانیرو از سوم شهریورآغازشده و تا هشتم ماه جاری ادامه دارد، تصریح کرد: جمیل کر و ابوذر قربانی اعضای تیم ملی را تشکیل می‌دهند و جعفر حاج صفری به‌عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کنند.

به گفته ابراهیمی تورنمنت جهانی ریو ۲۰۱۶ معتبرترین مسابقات فوتوالی جهان است که امسال در فاصله زمانی بین برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک در ورزشگاه اصلی والیبال ساحلی شهر ریو در کشور برزیل برگزار می‌شود.

 در این مسابقات تیم‌های پرقدرتی چون برزیل، هلند، ایتالیا، پرتغال، لهستان و سایر قدرت‌های فوتوالی جهان شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر تیم ملی فوتوالی کشورمان اردیبهشت‌ماه گذشته در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند موفق به کسب مدال نقره شد.

کد خبر 3751506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha