۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹

پایان مدیریت چهارساله فدراسیون دوچرخه سواری؛

فراموشی در ورای المپیک/ انتخاباتی متاثر از نتایج رکابزنان در ریو

فراموشی در ورای المپیک/ انتخاباتی متاثر از نتایج رکابزنان در ریو

ریاست چهارساله خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی دوم شهریور ماه به پایان رسیده که به نظر می رسد انتخابات این فدراسیون در ورای المپیک و پارالمپیک به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد که در این انتخابات، خسرو قمری از رکابزبان با سابقه و مدیران دوچرخه سواری استان مرکزی با اکثریت آراء موفق به کسب کرسی ریاست این فدراسیون شد.

با توجه به عدم اعلام وزارت ورزش به نظر می رسد برگزاری مجمع انتخاباتی این دوره عملا به تعویق افتاده است؛ تعویقی که به دنبال برگزاری المپیک برزیل و حضور مسئولان حوزه فدراسیون ها و قهرمانی در ریودوژانیرو برزیل و تدارک برای حضور پارالمپیکی ها به فراموشی سپرده شده است.

برای حضور در این دوره از انتخابات ریاست فدراسیون ۱۰ نفر ثبت نام کرده اند. اسامی کاندیداها به شرح زیر است:

۱- خسرو قمری ۲- ادگار شمعونیان (مربی دوچرخه‌سواری) ۳- مهرداد صفرزاده (عضو کمیته فنی) ۴- امید سراجی (رییس هیات دوچرخه‌سواری تهران) ۵- حسین سعیدنامه (رییس سابق هیات دوچرخه‌سواری یزد) ۶- محمد عبداللهی (رییس هیات دوچرخه‌سواری مازندران) ۷- سعید امجدی ۸- حسین گروسی ۹- سیامک حجت ۱۰- محمد میرابوطالبی.

پیش بینی می شود انتخابات فدراسیون دوچرخه سرای با توجه به نتایج رکابزنان در المپیک برزیل و متاثر از این رویداد برگزار شود. دوچرخه سواری ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک برزیل با ۳ نماینده در بخش استقامت جاده حضور یافت. هیچیک ازسه نماینده ایران در این بخش از خط پایان رقابتها عبور نکردند. قادر میزبانی نیز در بخش تایم تریل انفرادی در رده سی و یکم ایستاد. 

کد خبر 3754859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha