۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۰۴

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

کشاورزی نقش مهمی را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا می کند

کشاورزی نقش مهمی را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا می کند

تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت:کشاورزی نقش مهمی را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا می کند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی رسالتی بزرگ بر دوش مسئولان است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های اخیر بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی کشور تأکید فراوان داشته اند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی استفاده کرد و هر گونه کوتاهی و تعلل در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکیه بر توان داخلی و حمایت از تولید ملی می تواند علاوه بر رشد و توسعه کشور، به اشتغالزایی جوانان و افراد جویای کار کمک شایانی کند.

وی با اشاره به این نکته که کشاورزی یکی از بخش های مهم سیاست های اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: ایران اسلامی در حوزه کشاورزی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار بوده و شهرستان های جنوب شرق استان تهران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

نقوی حسینی ادامه داد: بخشی از نیازهای غذایی پایتخت توسط کشاورزان جنوب شرق استان تهران تأمین می شود و این منطقه نقش مهم و بارزی در توسعه و رشد استان تهران ایفا می کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کشاورزی نقش مهمی را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا می کند و باید این بخش مورد توجه جدی مسئولان قرار گرفته و برای شکوفایی آن تلاش بیشتری صورت پذیرد.

وی گفت: بدون تردید در صورت فراهم شدن امکانات بیشتر و حمایت روزافزون تر از کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی، می توان استعداد و توانمندی این حوزه در جنوب شرق استان تهران بیش از پیش شکوفا شود.

کد خبر 3760103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha