۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۳۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

حادثه منا ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود بود

حادثه منا ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود بود

زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: حادثه منا ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود بود و ما هرگز این حادثه را فراموش نمی کنیم.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حادثه غمبار منا درسال گذشته، افزود: شیعیان به علت جایگاه پر قدرتی که در سطح جان دارند همواره مورد ترور و  کشتار  توسط وهابیت قرار می گیرند و کار زشت و غیرانسانی آل سعود عربستان سعودی قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد: کشتار عربستان سعودی در خانه خدا یک عمل  نادرست بوده و باید این کشور از مردم ایران عذر خواهی کند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تاکید کرد: کشورهای استکباری تنها به دنبال تأمین منافع خود در سایر کشورها هستند و همه اقدامات کشورهای استکباری در منطقه تنها برای منافع خودشان است و استکبار با کشتار شیعیان می خواهد ریشه مسلمان را از بین ببرد.

خسروی تاکید کرد: متاسفانه ناتوانی آل‌سعود در برگزاری مراسم حج به حدی بود که موجب شد هزاران نفر از حجاج مظلومانه کشته شوند. 

وی افزود: متاسفانه امسال حاجیان ایرانی از حضور در حج تمتع خدامحروم شدند و عربستان با این کار زشت حضور حجاج ایرانی را در مناسک حج منع کرد و با بی تدبیر و کم کاری در مدیریت حج  چهره وقیح خود را نشان داد. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: قربانیان حادثه منادر زنجان کم بود و تنها دو مورد در شهرستانهای استان بوده و برنامه ای برای این منظور در استان تدارک دیده شده است. 

خسروی تصریح کرد: حادثه منا ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود بود و  ما هرگز این حادثه را فراموش نمی کنیم و چهره خیانتکار آل سعود برای همه جهانیان معلوم شد.

کد خبر 3760341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha