۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

موضوع احداث بیمارستان هسته‌ای استان‌مرکزی در مجلس پیگیری می‌شود

موضوع احداث بیمارستان هسته‌ای استان‌مرکزی در مجلس پیگیری می‌شود

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: موضوع احداث بیمارستان هسته‌ای، بیمارستان هزار تختخوابی و همچنین بیمارستان سوانح سوختگی استان مرکزی در مجلس پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: در حوزه آموزش در نظام بهداشت و درمان استان نیاز به کار بیشتری وجود دارد و همچنین حوزه پژوهش پزشکی باید تقویت شود.

وی افزود: انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های پژوهشی بیشتر کار کند چرا که در برخی از مباحث فعلی استان از جمله آلودگی هوا و سهم آلاینده های مختلف، نیاز به کار پژوهشی وجود دارد و بدون انجام یک کار پژوهشی مدون نمی توان برای حل این مشکلات تصمیم گیری کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احداث مرکز درمان ناباروری استان اقدام خوبی بود که توسط جهاد دانشگاهی استان مرکزی انجام شد اما با محدودیت های فضای فیزیکی و امکانات روبرو است و حوزه بهداشت و درمان باید در این مساله مساعدت هایی را داشته باشند تا این مرکز گسترش یابد.

کریمی با اشاره به اقدام مجمع نمایندگان استان در پیگیری کمبودهای درمانی و بهداشتی استان در مجلس خاطرنشان ساخت: موضوع احداث بیمارستان هسته‌ای، بیمارستان هزار تختخوابی و همچنین بیمارستان سوانح سوختگی استان مرکزی در مجلس پیگیری خواهد شد تا هر چه سریعتر اجرایی و عملیاتی شود.

وی همچنین بر توجه ویژه به مقوله بهداشت و پیشگیری در کنار درمان تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای ارتقای حوزه بهداشت استان باید تلاش های جدی تری صورت گیرد و از جمله سطح خدمات بهداشتی و درمانی در روستاها ارتقا یابد.

کد خبر 3760866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha