۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

مشکلات آسفالت معابر و اینترنت روستاهای بخش ریگ مرتفع می‌شود

مشکلات آسفالت معابر و اینترنت روستاهای بخش ریگ مرتفع می‌شود

بوشهر - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آسفالت معابر و اینترنت روستاهای بخش ریگ مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری صبح دوشنبه در بازدید از روستاهای بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: رفع مشکلات روستاها را به صورت جدی در دستور کار داریم و پیگیری‌های بسیار زیادی در این زمینه داریم.

وی در ارتباط با مشکلات اینترنت روستای مال محمود بیان کرد: رفع این مشکل را با مسئولان مربوطه به صورت جدی پیگیری کرده و مسئول مربوطه نیز قول مساعد داده است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث ایجاد سد را که می‌تواند کشاورزی این‌منطقه را متحول کند را قول پیگیری می‌دهم و در اولین فرصت با مسئولین مربوطه صحبت خواهم کرد. 

وی در ارتباط با مشکلات معابر روستاهای این منطقه نیز بیان کرد: بحث آسفالت مشکل مشترک همه روستاها است و قول قطعی در این زمینه می دهم.

حجت الاسلام خدری از اجرای زمین چمن مصنوعی روستای چهارروستایی خبر داد و افزود: بحث دوربرگردان روستا را پیگیری کرده‌ام و دهیار به مسئول مربوطه مراجعه کند تا مشکل حل شود. برای آسفالت معابر هم هر میزان زیرسازی انجام شود، آسفالت خواهد شد.

وی در ارتباط با مشکلات روستای چهارمحال نیز افزود: پس از مطالعه کامل طرح سد، قطعا از طریق کمیسیون انرژی و ارتباط با وزیر نیرو این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 3761474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha