۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴

امام جمعه ایلام:

طلاب علم خود را نسبت به مسائل روز بالا ببرند

طلاب علم خود را نسبت به مسائل روز بالا ببرند

ایلام -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از طلاب جوان خواست علم خود را نسبت به مسائل روز و مبتلا به جامعه روز به روز تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی ظهر دوشنبه در آیین آغاز بکار سال تحصیلی حوزه علمیه صاحب ‌الزمان (عج) ایلام اظهار کرد: دنیای امروز با توجه به پیچیدگی های آن نیازمند حضور طلاب و روحانیان برای آشنا کردن عموم مردم با ارزش های الهی و معنوی است که توسط دنیای استکبار مورد هجمه قرار گرفته است.

وی افزود: کشورهای استعمارگر از مدرن ترین شیوه های ارتباطی برای اغفال نسل جوان و به انحراف کشیدن افکار آنان بهره می گیرند و همین موضوع وظیفه طلاب را برای تقویت باورهای دینی و انقلابی در میان نسل جدید دوجندان می کند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: طلاب جوان در کنار این مسئله خود را به سلاح ایمان و تقوا مجهز کنند تا بتوانند در راهنمایی عموم مردم به معارف الهی موفق تر عمل کنند.

آیت الله لطفی اضافه کرد: قرآن کریم و تمسک به رهنمودها و سفارشات انبیا و اولیای الهی همواره چراغ راه مومنان و خداجویان بوده و آنها را در مقابل ظلم و تعدی مستکبران حمایت و حراست کرده است.

وی از طلاب جوان خواست خداوند متعال را در همه حال ناظر بر رفتار و اعمال خود بدانند تا با حرکت در مسیر اولیای الهی بتوانیم روز به روز جامعه را در مسیر درست که مورد تاکید ائمه معصومین (ع) است سوق دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: دشمان از فتنه های مختلف سعی در ضربه زدن به پایه های این نظام الهی را دارند که باید با هوشیاری و بصیرت مورد نظر رهبر معظم انقلاب این توطئه ها را خنثی کنیم.

کد خبر 3761698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha