۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۵۶

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین:

حفاظت از اراضی کشاورزی ورامین با جدیت دنبال می شود

حفاظت از اراضی کشاورزی ورامین با جدیت دنبال می شود

ورامین-رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که با تغییر غیرقانونی کاربری اراضی کشاورزی مقابله خواهیم کرد، گفت: حفاظت از اراضی کشاورزی ورامین با جدیت دنبال می شود.

محمد حسین تاجیک در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که اراضی کشاورزی به عنوان یک سرمایه بزرگ محسوب می شوند، اظهار داشت: اراضی کشاورزی می توانند زمینه ساز تولید محصولات مختلف کشاورزی شوند.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین افزود: برخی تلاش دارند تا بدون توجه به موارد قانونی، کاربری اراضی کشاورزی را تغییر دهند که این مهم ضربه بزرگی به کشاورزی خواهد زد.

وی ادامه داد: تخریب و قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ورامین با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف دنبال می شود.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین اضافه کرد: در دیداری که با فرمانده انتظامی شهرستان ورامین داشتیم، بر حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر غیر قانونی کاربری این اراضی تأکید شد.

وی با تأکید بر بر این نکته که حفاظت از اراضی کشاورزی ورامین با جدیت دنبال می شود، متذکر شد: از ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی شهرستان ورامین استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 3762059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha