۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۱۶

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

ارتقای زیرساخت های جنوب شرق استان تهران ضروری است

ارتقای زیرساخت های جنوب شرق استان تهران ضروری است

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای زیرساخت های جنوب شرق استان تهران ضروری است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک نیازمند توجه جدی هستند، اظهار داشت: شهرستان های جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، پیشوا و قرچک با مشکلات و معضلاتی روبرو هستند که باید مسئولان به آن توجه کنند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم منطقه از همه ظرفیت های موجود برای ارتقای حوزه استحفاظی خود استفاده خواهم کرد و آنچه حق مردم این دیار می دانم را با جدیت پیگیری می کنم.

وی ادامه داد: اگر بنده عدم ارتقای برخی مناطق که شایسته توجه جدی هستند را پیگیری نکنم، به مردم آن مناطق ظلم کرده ام و به همین خاطر مکاتبات متعددی برای حل مشکلات و معضلات مردم در حوزه های گوناگون انجام شده است.

نقوی حسینی با اشاره به ضرورت ارتقای زیرساخت های جنوب شرق استان تهران در حوزه های گوناگون اضافه کرد: شهرستان های جنوب شرق استان تهران علیرغم همجواری با پایتخت با مشکلاتی در حوزه زیرساختی مواجه هستند که پیگیری ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بدون تردید ارتقای بخش های مختلف نظیر حمل و نقل، زیرساخت های جاده ای، بهداشت و درمان، آموزش، تولید و صنعت و غیره می تواند کمک مهمی را به توسعه شهرستان های جنوب شرق استان تهران کند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات مردم، مکاتبات و رایزنی های متعددی انجام داده و این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 3762159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha