۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹

استاندار زنجان:

اعتماد مردم ، بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

اعتماد مردم ، بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

زنجان-استاندار زنجان گفت: اعتماد مردم ، بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و آنچه که باعث پیروزی این نظام مقدس در دوران انقلاب و دفاع مقدس گردیده کسب این اعتماد بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شورای اسلامی شهر زنجان ، اسدالله درویش امیری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار زنجان و معاونین شهرداری اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی نیز به عنوان منتخبان مردم می توانند با نظارت دقیق و پیگیری مطالبات نقش بسزایی در حفظ این اعتماد داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: اعتماد مردم ، بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و آنچه که باعث پیروزی این نظام مقدس در دوران انقلاب و دفاع مقدس گردیده کسب این اعتماد بوده است.

درویش امیری  با بیان اینکه شهرداری ها نهادهایی مردمی بوده و از محل درآمدهای عمومی اداره می شوند گفت: باید اعضای شورا و مدیران شهرداری دقت نظر بیشتری در هزینه کردها داشه باشند.

استاندار زنجان تصریح کرد: رعایت اصول و ضوابط شهرسازی و تأمین منابع درآمدی با سرمایه گذاری های دراز مدت از جمله مواردی است که باید مورد تأکید و پیگیری مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.

در ادامه ، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط این شورا در طی سه سال گذشته اظهار داشت: شورای اسلامی شهر زنجان با ۱۳ عضو و ۹ کمیسیون تخصصی بیش از ۶۰۰ طرح و لایحه را به تصویب رسانده است.

آراض ضیایی افزود: بودجه به تصویب رسیده شهرداری زنجان نیز در سالجاری ۲۰۰ میلیارد تومان می باشد که امیواریم با تلاش و همکاری به صورت کامل محقق شود.

کد خبر 3762344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha