۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

شوراهای شهر و روستا حلقه واسط ارتباط مردم و نمایندگان مجلس هستند

شوراهای شهر و روستا حلقه واسط ارتباط مردم و نمایندگان مجلس هستند

کمیجان- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا کانال مناسبی برای انتقال مسائل مختلف حوزه انتخابیه به نمایندگان مجلس و رفع مشکلات موجود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان کمیجان که با حضور مسئولان استان و شهرستان در کمیجان برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان نماdنده سه شهرستان تلاش داریم حضور مستمر و منظمی در حوزه انتخابیه داشته باشیم.

وی افزود: این حضور در سطح کلی و همچنین سطوح شهری و روستایی انجام می پذیرد تا از نزدیک در جریان مسائل شهرستان های حوزه انتخابیه و روستاهای محدوده آنها قرار بگیریم.

کریمی بیان کرد: این مشکلات به بحث و گفت و گو گذاشته می شود تا اگر در سطح شهرستان قابل حل بود رفع گردد و در غیر این صورت به مسئولان استانی برای رسیدگی ارجاع شده یا در سطوح خارج از استان پیگیری شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب تصریح کرد: برنامه مدونی برای بازدید از روستاهای حوزه انتخابیه تدوین می شود تا مشکلات مناطق روستایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: ظرفیت شوراهای اسلامی پتانسیل مناسبی است چرا که به عنوان نمایندگان مردم مورد وثوق و اعتماد هستند و از سوی دیگر اطلاعات و اشراف خوبی به مسائل منطقه خود دارند، بنابراین این شوراها کانال بسیار مناسبی برای اطلاع رسانی به نمایندگان مجلس و از سوی دیگر ارتباط با مردم و اطلاع از مطالباتشان هستند.

کریمی خاطرنشان ساخت: برخی از امور به ویژه در بخش های اقتصادی و کشاورزی، باید توسط تشکل های تخصصی مردمی با حمایت مسئولان و نمایندگان استان انجام شود و این تشکل ها حلقه واسطی بین آحاد مردم و مسئولان در آن موضوع، برای تسهیل امور هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی مردم در حوزه شهرستان کمیجان رسیدگی به زیرساخت های راه است که در این راستا رایزنی هایی با مدیر کل راه و شهرسازی استان انجام شده و برای پیشبرد این مساله تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: اتاق فکری برای شهرستان کمیجان درنظر گرفته شده تا از نظرات افرادی که در بخش های مختلف شهرستان کمیجان حضور دارند و همچنین افرادی که اهل این شهرستان بوده و در مرکز استان هستند، برای پیشبرد توسعه و عمران این شهرستان بهره گیری شود.

کد خبر 3762492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha