۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

بیمارستان هسته‌ای در بوشهر ایجاد شود/ لزوم حل مشکل ته‌لنجی

بیمارستان هسته‌ای در بوشهر ایجاد شود/ لزوم حل مشکل ته‌لنجی

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا باید بیمارستان هسته‌ای در تهران احداث شود، ایجاد این بیمارستان در بوشهر خواسته زیادی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری ظهر شنبه در نشست شورای اداری بوشهر با اشاره به کلنگ‌زنی دو نیروگاه جدید در بوشهر اظهار داشت: مگر می‌شود درد داشت اما فریاد نزد، همسایگان نیروگاه ناراحت هستند و با محدودیت هایی روبرو است.

وی افزود: در انتخابات گذشته استان بوشهر رای خوبی به دولت تدبیر و امید داده اما با عدم حل مشکلات استان در این دوره این اتفاق نخواهد افتاد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با انجام این کلنگ زنی امید واریم شاهد پیوست فرهنگی و درمانی آن باشیم.

وی بیان کرد: تقویت دانشگاه خلیج فارس و تاسیس رشته های مورد نیاز هسته می توان به تربیت نیروهای انسانی کمک کند.

خدری گفت: استان بوشهر به‌عنوان اولین استان میزبان نیروگاه است؛ چرا باید بیمارستان هسته‌ای در تهران احداث شود، ایجاد این بیمارستان در بوشهر خواسته زیادی نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه علاوه بر برق می تواند به آبشرین‌کن نیز کمک کند که در تعهدات نیروگاه بود که اگر انجام می شد امروز در استان شاهد کمبود آب نبودیم.

وی با اشاره بحث ته‌لنجی یکی دیگر از خواسته های مردم این استان است گفت: شش هزار لنج در استان بوشهر است و بالغ بر ۱۶ درصد مردم استان معیشت خود را از این طریق تامین می شود که حذف آن و عدم اشتغال جدید برای این افراد آنها را با مشکل روبرو می کند.

کد خبر 3765868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha