۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۸

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

۱۷ مرکز نیکوکاری فعال در استان زنجان وجود دارد

 ۱۷ مرکز نیکوکاری فعال در استان زنجان وجود دارد

زنجان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از وجود ۱۷ مرکز نیکوکاری فعال در استان زنجان خبر داد.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر از برپایی ۳۰ پایگاه برای جمع آوری نذورات در عید قربان خبر داد و افزود: ۱۳ پایگاه به صورت سیار و ۱۷ پایگاه ثابت برای این منظور پیش بینی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اظهار کرد: مردم خیر و نیک اندیش زنجان دوباره در این روز با حضور در پایگاه های جمع آوری نذورات دل نیازمندان را شاد خواهند کرد.

صفری افزود: در بین نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شدند، کمیته امداد بوده که دو ویژگی ممتاز و برجسته دارد که یکی از آنها مزین بودن به نام امام  خمینی(ره) و دیگری مردمی بودن آن است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تاکید کرد: در فرهنگ دینی و الهی بر رسیدگی به نیازمندان تاکید بسیاری شده است و  این مهم در خدمات کمیته امداد به شکل برجسته‌ای قابل مشاهده است.

صفری افزود: کمیته امداد ریشه در تفکر اسلامی برای شکل‌گیری حکومت دارد و  کاری که هم‌اکنون کمیته امداد آن را انجام می‌دهد، در بدو اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) پیگیری و هم‌اکنون نیز توسط ولی امر مسلمین در جچامعه اسلامی اجرا می شود. 

 وی به توسعه مراکز نیکوکاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تا پایان سالجاری ۱۵ مرکزنیکوکاری در استان زنجان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  زنجان از وجود ۱۷ مرکز نیکوکاری فعال در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: آسیب در کنار نیاز رخ می‌دهد و هر قدر سرمایه اجتماعی بیشتر شود، آسیب کاهش می یابد.

کد خبر 3765917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha