۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یزد:

واحدهای صنعتی در مهلت مقرر از طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند

واحدهای صنعتی در مهلت مقرر از طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند

یزد- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: آخرین فرصت استفاده از بخشودگی جرائم دیرکرد پایان شهریور است و واحدهای صنعتی می‌توانند در مهلت مقرر از طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند.

سید مسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور حمایت از تولید و تشویق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، مشوق هایی در نظر گرفته شد که با شروع مهرماه استفاده از این مشوق ها نیز خاتمه می یابد.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که دارای حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات هستند می توانند از این مشوق ها استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با بیان اینکه برخی واحدهایی که موفق نشدند بدهی معوق خود را پرداخت کنند مشمول تعدیل بدهی معوق شدند، افزود: برای حمایت از این واحدها مشوق هایی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برخی واحدها قادر به پرداخت بدهی تعدیل شده خود نیز نبودند، عنوان کرد: طرح تشویقی شامل تمامی واحدهای صنعتی، خدماتی، واحدهای فناورمحور همچنین کارگاه های کسب و کار مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است که برای پرداخت اصل بدهی آنها نیز این مشوق ها قابل اجرا است.

عظیمی با بیان اینکه تا ۹۰ درصد از این جرائم قابل بخشش است، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با پرداخت بدهی معوق می توان تا ۹۰ درصد بخشودگی جرائم را برای واحدها اعمال کرد.

وی اضافه کرد: تلاش دولت و مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به نوعی ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه ‌گذاری، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

کد خبر 3768074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha