۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۵۷

تجمع مردمی در اعتراض به قرارداد ‌FATF در بوشهر برگزار شد

تجمع مردمی در اعتراض به قرارداد ‌FATF در بوشهر برگزار شد

بوشهر - جمعی از مردم بوشهر در اعتراض به قرارداد ‌FATF و برخی سخنان مطرح شده در خصوص حذف بنیه دفاعی، در مسجد توحید بوشهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر سه‌شنبه‌شب در جمع اعتراضی مردم به قرارداد  FATF مردم در مسجد توحید بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هر روز عزت‌مندتر و قدرتمندتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد و ملت پشت سر این نظام و ولایت هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان با اشاره به اینکه برخی افراد از مسیر انقلاب خارج شده‌اند، گفت: پیشنهاد ما این است که این افراد در مسیر انقلاب اسلامی و خط ولایت قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه ‌ماهیت افرادی که از انقلاب دور شده‌اند روشن است‌، اضافه کرد: ملت ایران در مقابل کسانی که می خواهند این نظام و انقلاب را به انحراف بکشند، قاطعانه ایستادگی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: مردم استان بوشهر همچون دیگر نقاط ایران باصلابت و استوار پشت سر رهبرمعظم انقلاب ایستاده‌اند و در مسیر ولایت‌مداری حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این تجمع با عنوان تجمع مدافعان خط مقاومت، در اعتراض به قرارداد ‌FATF در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

«حذف بسیج و سپاه، آرزوی آمریکا»،« انصارالله، حزب‌الله، فرزندان روح‌الله» ، « حرف ما یک کلام، مقاومت والسلام» و «‌ما ملت دلاوریم، پیرو خط رهبریم» ‌از جمله شعارهای تجمع‌کنندگان بود.

کد خبر 3768835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha