۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰

رئیس مجمع نمایندگان بوشهر تاکید کرد:

استفاده شرکت‌های نفتی شمال استان بوشهر از نیروی بومی گناوه و دیلم

استفاده شرکت‌های نفتی شمال استان بوشهر از نیروی بومی گناوه و دیلم

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت نفتی شمال استان بوشهر از نیروی بومی گناوه و دیلم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح چهارشنبه در جمع مردم روستاهای شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای را برای رفع مشکلات مردم در شهرها و روستاها داشته‌ایم و در این راستا با هیچ مسئولی تعارف نداریم.

وی به برخی از مشکلات روستای عامری اشاره کرد و افزود: ترمیم و تعریض جاده حادثه خیز دیلم به بهبهان، تبدیل خانه بهداشت روستا به مرکز بهداشت، آسفالت معابر و پیگیری آب سد چمشیر از جمله مهمترین مشکلات مطرح شده توسط اهالی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما مشکلات روستاها را پس از شنیدن از زبان شوراها و دهیاران و مردم، در سه سطح محلی و استانی و ملی پیگیری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام خدری با اشاره به اینکه آسفالت معابر از مهمترین مشکلات روستاها است، افزود: بحث آسفالت کوچه‌ها را با رایزنی با استاندار بوشهر و سایر مسئولان مربوطه پیگیری خواهم کرد. 

وی ادامه داد: در بحث اشتغال بارها اعلام کرده‌ام که اجازه نخواهم داد که از نیروهای غیربومی استفاده شود و در شرکت تهران جنوب هم باید از نیروهای بومی گناوه و دیلم استفاده شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث پارس شمالی و پتروشیمی شمال استان را داریم و امیدوارم معضل بیکاری رفع شود.

وی افزود: در بحث سد چمشیر مستنداتی را آماده کرده ایم و به همراه استاندار بوشهر با وزیر نیرو دیدار خواهیم کرد و پیگیری‌های لازم را برای این خواسته مهم مردم خواهیم داشت.

کد خبر 3768889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha