۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

عدم بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفتی یک تحقیر است

عدم بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفتی یک تحقیر است

بوشهر - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم بکارگیری نیروهای بومی ما در صنایع نفت و گاز مستقر در منطقه به معنای تحقیر ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مردم روستای سیاه‌مکان شهرستان دیلم اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم و تامین نیازهای آنها استفاده می‌کنیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بنا بر وعده‌ای که در زمان انتخابات دادم که فریاد رسای مردم و زبان گویای آنها باشم، امروز هم بر همین عهد پایبندم و بدون کوچکترین چشم‌پوشی خواسته‌های مردم را مطالبه خواهم کرد. 

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با زبانی رسا و بیانی گویا بحث اشتغال را در حضور معاون اول رئیس جمهور نیز مطرح کردم.

خدری افزود: در هنگام کلنگ‌زنی واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر خبرنگاری با من مصاحبه کرد که ره‌آورد کلنگ‌زنی این نیروگاه برای استان چیست و من هم گفتم هیچ.

وی اضافه کرد: به شما قول می‌دهم که همانند گذشته نباشیم که دست‌آورد پروژه‌ها برای ما هیچ باشد؛ امروز روحیه مردم استان نیز روحیه مطالبه‌گری است و این امیدوار کننده است.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در طول این سه ماه توقعات مردم بسیار بالاتر از گذشته است؛ کرسی مجلس را برای نشستن نمی‌خواهم و تمام مطالبات مردم را پیگیری می‌کنم.

وی گفت: در نشستی که با زنگنه وزیر نفت داشتم، اعلام کردم که عدم بکارگیری نیروهای بومی ما در صنایع نفت و گاز مستقر در منطقه به معنای تحقیر ما است.

خدری تصریح کرد: کاری به گذشته ندارم ولی امروز اجازه نخواهم داد که نیروی غیربومی وارد شرکت‌های منطقه ما شود.

وی با بیان اینکه در زمینه مشکلات روستا هم پیگیری جدی خواهد شد، افزود: یک وعده هم قبلا در مورد مشکل زمین چمن داده بودم که الحمدالله عملی شد. یقین داشته باشید که همه خواسته‌های شما پیگیری خواهد شد.

کد خبر 3769182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha